te huur Ondernemerscentrum de Rillard

te huur

Elst, bedrijvig en gastvrij

Elst, een gemeente van bijna 20.000 inwoners, is gelegen in het hart van het Knooppunt Arnhem-Nijmegen. Oftewel KAN, een regio met een belangrijke economische toekomst die volop in beweging is. De realisering van diverse grootschalige woningbouwprojecten, nieuwe bedrijventerreinen en de verbetering van de infrastructuur zijn daarvan sprekende voorbeelden. De Rillard, ´centrum voor ondernemers´ sluit hierbij natuurlijk perfect aan. Het moderne centrum bevindt zich op een strategische locatie, direct aan de rondweg van het Elster bedrijventerrein `De Aam´en voorziet in 545 m2 kantoorruimte.

De kantoorunits worden verhuurd vanaf 25 m2. Deze zijn bereikbaar via een centrale hal met receptie. Enkele units van `De Rillard´ hebben bovendien een eigen ingang. Daarnaast biedt het centrum voldoende parkeergelegenheid aan huurders en gasten.

De Rillard, centrum voor ondernemers

De Rillard is een representatief centrum, uitstekend geschikt voor dynamische ondernemingen met uitstraling. Het karakteristiek kantoorgebouw onderscheidt zich van andere gebouwen door een opvallende architectuur en een luxe afwerking. Daarnaast biedt de Rillard een veelheid aan voorzieningen die, door een uitgekiende kostenverdeling, zeer betaalbaar blijven. Dit alles maakt vestiging in het ondernemerscentrum voor zowel startende- en doorstartende ondernemers als voor reeds langer gevestigde ondernemingen zeer aantrekkelijk.

Alle units in het centrum zijn voorzien van vloerbedekking en centrale verwarming. Tevens beschikken de ruimtes over airconditioning, zonwerende beglazing en lamellen of screens. Telefoon -en data aansluitingen(ISDN geschikt) zijn uiteraard ook aanwezig.

Naast de toegang van het gebouw zijn ook alle units beveiligd door middel van een alarminstallatie.

Als extra service bevindt zich bovendien voor het ondernemerscentrum een moderne verlichte zuil waarop iedere huurder zich met logo en bedrijfsnaam kan presenteren.

Flexibel huren op maat

U  kunt met één ruimte beginnen en naar behoefte uitbreiden. Wilt u na verloop van tijd uw bedrijf elders voortzetten, of minder ruimte huren, dan geldt slechts een opzegtermijn van 3 maanden.

Ligging en bereikbaarheid

Gelegen op bedrijfsterrein “De Aam” in het centrum van het Knooppunt Arnhem – Nijmegen (KAN) met een snelle verbinding naar de A-50 en A-15. Het station van de NS en diverse haltes van het streekbusvervoer liggen nabij het bedrijventerrein `De Aam´, op loopafstand van het ondernemerscentrum. Meer informatie vindt u in de bijlage.

Het Gebouw

Het centrum is bij uitstek geschikt voor ondernemers die behoefte hebben aan service. In het pand bevindt zich een gezamenlijke receptie, secretariaat, vergaderruimte, keuken en toiletten. Daarnaast kunt u gebruik maken van de volgende voorzieningen/diensten.

Centrale receptie

Op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur zorgt de receptioniste voor een gastvrij ontvangst van uw bezoek.

 Telefoonservice

Tijdens kantooruren wordt de telefoon opgenomen met uw bedrijfsnaam en zo mogelijk doorverbonden. Bij uw afwezigheid maakt men een gespreksnotitie.

Agendabeheer

In overleg is het mogelijk om de receptiedienst uw agenda te laten beheren.

Postverwerking

Dagelijks wordt de post voor 9.30 uur verdeeld over de postbussen in het centrum. Om uiterlijk 16.30 uur wordt de op het secretariaat ingeleverde post tijdig op het postkantoor aangeboden.

Schoonmaakkosten

Alle units, inclusief de collectieve ruimten, worden regelmatig schoongemaakt. Ook de beglazing wordt zowel aan de  binnen – als buitenzijde gewassen.

Vergaderruimte

Het gebouw beschikt over een algemene vergaderruimte. Hiervan kunnen de huurders gebruik maken.

Alarm – en keycardsysteem

De centrale toegang is beveiligd door middel van een geavanceerd systeem. Alle units in `De Rillard´ zijn bovendien voorzien van een alarm.

Parkeerplaatsen

De Rillard, centrum voor ondernemers biedt voldoende parkeergelegenheid aan huurders en gasten.

Investeren in kostbare kantoor – en communicatievoorzieningen is voor u verleden tijd, aangezien deze faciliteiten tegen relatief lage kosten tot uw beschikking staan.

Voor de volgende diensten worden vergoedingen gerekend:

  • Fotokopieermachine

Het secretariaat is uitgerust met een professioneel kopieerapparaat en beschikt over inbindmogelijkheden, hiervan kan tegen een geringe vergoeding gebruik worden gemaakt.

  • Telefoon

Per telefoon – faxlijn wordt er éénmalig een bedrag in rekening gebracht. Het vastrecht per lijn wordt per maand inclusief een toestel berekend.

  • Centrale fax

Indien u geen fax tot u beschikking heeft , bestaat er de mogelijkheid gebruik te maken van een centrale fax. Binnenkomende  faxen, afgedrukt op normaal papier, en uitgaande faxen worden berekend.

  • Catering

Op het secretariaat is koffie, thee en frisdrank verkrijgbaar. In samenwerking met een professionele cateraar wordt, bij voldoende belangstelling, de mogelijkheid geboden voor de lunch broodjes te bestellen. Daarnaast verzorgt de cateraar op aanvraag recepties, presentaties, vergaderlunches enz.

  • Kantoorbenodigdheden

Uw kantoorartikelen kunt u gemakkelijk en voordelig bij het secretariaat bestellen. Een gezamenlijke inkoop heeft immers geleid tot interessante kortingen. Eén telefoontje van u is voldoende. Het secretariaat zorgt er dan voor dat de benodigde artikelen zo snel mogelijk in uw bezit zijn.

  • Secretariële werkzaamheden

Het secretariaat verricht voor u allerlei secretariële werkzaamheden zoals typewerk, het verzorgen van mailings en kopieerwerk tegen een geldend uurtarief.

 Bij de huurprijs is het gebruik van de vergaderruimte inbegrepen.  De hierna vermelde tarieven behoren bij de plattegrond van de Rillard en verwijzen naar de nummers van de units op de begane grond en de 1e verdieping. De genoemde bedragen zijn exclusief BTW en onder voorbehoud.

Onder servicekosten wordt onder meer begrepen: managementkosten, de kosten verbonden aan de centrale receptie en de algemene parkeergelegenheid, algemene secretariaatskosten, kosten m.b.t. binnen –en buitenonderhoud, energie – en schoonmaakkosten t.b.v. de algemene ruimten en toiletten, verzekeringskosten, postverwerking, collectieve beveiliging en andere kosten.

 De huurder is verplicht om de KPN-doorkieslijnen van de algemene telefooncentrale af te nemen tegen de op dat moment geldende tarieven.

AdresPlatinaweg 20
PlaatsElst
ProvincieGLD
Postcode6662PP